Digitaal loket
Een goede dienstverlening is één van de prioriteiten van de gemeente Linter.
Daarom is deze website ook voorzien van een digitaal loket.
Voor een aantal zaken hoeft u voortaan niet meer naar het gemeentehuis te komen.
We onderscheiden twee verschillende zaken in het digitaal loket.
- Een aantal standaard formulieren zijn beschikbaar waarvoor u zich niet hoeft aan te melden.
- Daarnaast is er een uitgebreid digitaal loket van de dienst burgerzaken waar u diverse officiële afschriften, bewijzen en attesten kan opvragen. Ook een adres- of beroepswijziging kan u digitaal doorgeven. Om gebruik te kunnen maken van deze digitale toepassingen moet u zich wel eerst aanmelden. Daarom zijn deze items aangegeven met de linkjes voor E-ID of TOKEN, de twee manieren waarop u zich kan legitimeren: met een elektronische identiteitskaart via een kaartlezer of met uw token (het kaartje waarmee u ook uw belastingaangifte elektronisch kan indienen).
Meer uitleg over de werking van het digitaal loket vindt u hier.
Hieronder krijgt u een overzicht van het volledig digitaal loket. U kan een thema kiezen en vervolgens per product zoeken.